söndag 16 september 2012

Film Sandviken

Utan föraning har Emil Håkansson,S-62,en mycket saknad person på vattnet som nu tyvärr dragit på sig en axelskada och ej kan surfa, gjort en film på mig från sandviken i fredags.

Emil är en väldigt duktig vindsurfare som jag tränat väldigt mycket ihop med de senaste åren och jag har lärt mig väldigt mycket från honom. Nu är han som sagt väldigt saknad på vattnet då det nästan bara är jag och min pappa som håller på med freestyle på hemmaspotet Torhamn. Han lyckas alltid få ihop filmerna så dom blir snygga. Även när vi inte får ihop något direkt action material.

För mer filmer från emil kolla hans vimeo : https://vimeo.com/user741723
Eller hans blogg : http://swe62.blogspot.se/

Som jag nämnde i förra inlägget så blåste det inte så mycket i Sandviken i fredags. På filmen det kanske ser ut som det är rätt bra tryck men det var aldrig full power i seglet och vågorna ställde sig inte riktigt som dom kan göra när sandviken väl funkar.

Här kommer iaf filmen. Hoppas ni gillar den !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar